بیمه و اجازه کار در ترکیه
نوشته شده توسط : محمد میرزایی

شما برای دریافت اقامت ترکیه راه هایی را پیش روی خود خواهید داشت که البته اگر قصد شما برای اقامت در این کشور جدی می باشد باید راهی را انتخاب نمایید که تضمین بیشتری را برای تمدید اقامت ترکیه در سال های بعد داشته باشد. یکی از مهم ترین اصل هایی که برای دریافت اقامت ترکیه باید لازم است ارائه آدرس محل سکونت خود بصورت قانونی می باشد.

برای داشتن آدرس محل سکونت می توانید اقدام به اجاره خانه در ترکیه و یا خرید خانه در ترکیه نمایید. این مدرک می تواند پس از ثبت آن در اداره مربوطه برای شما کاربرد داشته باشد تا بتوانید اقدام به دریافت اقامت توریستی ترکیه نمایید.

شما برای محکم نمودن اقامت خود در ترکیه می توانید در کنار ارائه آدرس محل سکونت راه های دیگری را نیز دنبال نمایید. البته این موضوع مربوط به اجاره خانه در ترکیه می باشد. زیرا خرید خانه در ترکیه خود دلیلی کافی برای دریافت اقامت ترکیه می باشد.

شما حتی می توانید خرید خانه در ترکیه را با قیمت های بالاتری نیز به انجام رسانید که این موضوع باعث می گردد تا بتوانید برای دریافت پاسپورت ترکیه نیز اقدام نمایید که در ترکیه به وطنداشی ترکیه شناخته می گردد.

اما اگر به اجاره خانه در ترکیه پرداختید می توانید با موارد دیگری پایه های محکم تری را برای اقامت در ترکیه در نظر داشته باشید. البته این موارد را می توانید از سال اول به بعد انجام دهید زیرا با همان اجاره خانه در ترکیه می توانید به مدت یکسال و بدون دردسر حضور داشته باشید.

مواردی را که می توانید از سال دوم به انجام رسانید با توجه به بودجه و شرایط شما متغیر خواهد بود و می توانید هر کدام که در توان شما می باشد را انتخاب نمایید که عبارتند از:

مهم ترین روش خرید خانه در ترکیه می باشد که برای دریافت وطنداشی ترکیه با این روش می توان خانه ای را با رقم  250 هزار دلار انتخاب نمایید. البته با رقمی کمتر نیز می توانید اقدام به خرید خانه در ترکیه نمایید تا بتوانید از آن طریق اقامت دائم ترکیه را دریافت کنید.

راه اندازی کار و سرمایه گذاری در ترکیه یکی دیگر از راه ها برای جدی شدن اقامت شما در ترکیه می باشد. که البته با استفاده از آن و رعایت قوانین ترکیه در راه اندازی کسب و کار در ترکیه می توانید اجازه کار در ترکیه را دریافت نمایید.

دریافت اجازه کار و رد شدن بیمه برای شما که با استخدام در شرکت های کشور ترکیه امکانپذیر می باشد. به این روش دریاف چالیشما ایزنی در ترکیه نیز گفته می شود.

تحصیل در دانشگاه های ترکیه نیز یکی دیگر از راه های دریافت اقامت ترکیه و تمدید اقامت ترکیه می باشد.





:: برچسب‌ها: اجازه کار در ترکیه , خرید خانه در ترکیه , ثبت شرکت در ترکیه , اجازه کار در ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: